Hurtownia
Nawiązanie współpracy handlowej
Przed rozpoczęciem współpracy na zasadach partnera handlowego z VidiCom Sp. z o.o. każda firma zobowiązana jest do przesłania drogą mailową podstawowych dokumentów firmy:
- dokument nadania numeru Regon
- dokument nadania numeru NIP
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej (osoby fizyczne i spółki cywilne) lub wypis z rejestru sądu gospodarczego (w przypadku osób prawnych)
VidiCom Sp. z o.o. podejmuje współpracę na zasadach partnerstwa handlowego jedynie z firmami z branży. Przynależność do tej grupy firm musi jasno wynikać z powyższych dokumentów. W skrajnych przypadkach firma ubiegająca się o statut partnera może nie mieć zapisu w dokumentach założycielskich o prowadzeniu działalności związanej z branżą. W takim przypadku konieczne jest przedstawienie referencji innych dystrybutorów (faktur zakupu) lub inny sposób udowodnienia prowadzenia takiej działalności. Brak lub niezaakceptowanie wymienionych dokumentów uniemożliwia jakiekolwiek zakupy hurtowe oraz dostęp do cen dystrybucyjnych.
Po zarejestrowaniu danej firmy w naszej bazie możliwe jest rozpoczęcie wstępnej współpracy. Firma taka ma dostęp do aktualnych cen, może korzystać ze wszelkich promocji jednak jedynymi możliwymi sposobami płatności za towary i usługi jest gotówka lub potwierdzony przelew bankowy na konto firmy. W przypadku płatności przelewem transakcja może zostać zrealizowana tylko w przypadku, gdy środki pieniężne wpłyną na wskazane konto bankowe firmy VidiCom.
Poziomy cen
Po rejestracji na www.brodit24.pl Partner otrzymuje dostęp do systemu, w którym prezentowane są aktualne ceny hurtowe. Przy większych zakupach i dla stałych klientów generujących znaczny obrót możliwa jest dalsza negocjacja cen. Wszelkie sprawy związane z ustalaniem indywidualnych cen (np. zaopatrywanie się przy realizacji większych projektów) konsultowane powinny być z obsługującym Państwa handlowcem. Pytania dotyczące zasad przydzielania poziomów cen prosimy kierować na adres: vidicom@vidicom.pl .